joi, 27 martie 2008

Cu ochii in 15 zari

Am tot stat si am luat problema pe toate partile! Am fost avertizat cu privire la aluziile pe care le fac si cum ca as jigni pe cineva! Este agasant sa nu ma pot exprima liber, pur si simplu pt ca la un moment dat, cineva de la conducerea orasului s-ar putea supara si as putea avea probleme!

Scopul acestui blog cu siguranta nu este sa creeze noi probleme; ci undeva sa faca comunicarea intre cei ce sunt preocupati de soarta social-culturala a orasului,cei ce sunt interesati si cei ce nu cunosc valorile oraslui!Prin urmare promovarea si descoperirea PUBLICA a valorilor ce trebuiesc protejate! Se vor crea si intrigi pentru ca sunt valori ca nu sunt protejate,asta e inevitabil, dar daca ne-am exprima dorinta cu totii de a proteja si promova orasul dupa fiecare interes in parte,cred ca ar face o diferenta,si asta fara sa se creeze puncte de tensiune ci de detensionare!

"cand rezolvi o problema - creezi o problema"

Decat sa criticam mai bine facem ceva.... acest blog,PROIECTUL DE DEZVOLTARE DURABILA realizat de mine si colegii mei....este acel ceva!ce trebuie sa faceti voi este numai sa participati activ la acst blog!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pana la urma, toata lumea are de castigat, chiar si cei care tintesc un alt fel de castig! Din punct de vedere al mostenirii culturale, toate actiunile pe care le ai in vedere, aduc un beneficiu de necontestat, chiar si de autoritatile mai sus mentionate!

GIURGIU spunea...

da Laur dupa noi.... poate!

mugur spunea...

Ar fi util un link spre studiul ăsta de dezvoltare - sau câteva concluzii preliminare, povestite cu smerenie, să fie uşor de asimilat.
Sloganurile din familia 'dezvoltare durabilă', 'ce-ţi doresc eu ţie...' sau 'identitatea giurgiuveană' nu mai au impact nici măcar ca instrumente de demagogie politică.

Aştept ceva concret.

Related Posts with Thumbnails